Garantie

Is je product kapot? Dan kunnen we dat voor je oplossen.

Op alle producten geven we je 1 jaar garantie op fabricagefouten.

Wat valt binnen de garantie

Een product mag binnen een jaar niet door fabricage fouten stuk gaan. De te verwachten slijtage door (intensief) gebruik, die hoort bij het gebruik van een product, zoals het slijten van een wiel of breken van een skateboard deck, valt buiten de garantie.

Reparatie buiten garantie

Is je product na 1 jaar kapot? Of is je product kapot als gevolg van val-, stoot- of vochtschade, of door slijtage als gevolg van (intensief) gebruik ? Dan lossen we dat ook graag voor je op. Echter valt dit niet binnen de garantie van Skate7. We kunnen kun je dan een reparatievoorstel doen waar kosten aan verbonden zijn.

Stappenplan oplossen garantie vraag

1. Meldt ons telefonisch of per email dat je product kapot is:

- We vragen je zo duidelijk mogelijk uit te leggen wat precies kapot is

- Is het product zichtbaar kapot? Stuur hiervan dan foto’s per email door

2. Zodra we weten of je aanspraak maakt op garantie, ontvang je van ons bericht

3. Breng het product naar de Skate7 Winkel of stuur* deze naar ons op

4. Wij zorgen er voor dat je zo snel mogelijk weer een goed werkend product in huis hebt.

*Instructie voor verzending van het product ontvang je van ons per email.